رابط کاربری استوری اینستاگرام تغییر کرد + پرده برداری از سه ویژگی جدید

رابط کاربری استوری اینستاگرام تغییر کرد + پرده برداری از سه ویژگی جدید

به این پست امتیاز دهید

اینستاگرام بیش از ۵۰۰ میلیون نفر کاربر دارد که هر روز از ایتوری ها استفاده می کنند تا عقاید و دیدگاه های خودشان را آزادانه بیان کنند و در زندگی دوستان، خانواده و آشنایان تأثیرگذار باشند. امروزه با هدف حفظ رضایت این سری از کاربران، یک سری قابلیت های جدید را برای این بخش معرفی نموده است که در ادامه تصمیم داریم به آن ها اشاره داشته باشیم.

طراحی Modeهای مختلف و رابط کاربری جدید استوری ها

در صورتی که شما حالت اختصاصی “Type” را انتخاب کنید، می توانید با گرفتن عکس و یا فیلم اقدام به اشتراک گذاری محتوا نمایید و این تنها راهی است که در این بخش دارید ولی باید بگوییم که خیلی زود این موضوع تغییر می یابد و دیگر به این شکل عرضه نخواهد شد.

به عنوان بخشی از یک رابط کاربری جدید، استوری ها به زودی به سه حالت جداگانه تقسیم خواهند شد: «Live»، «Camera» و «Create». یکی از گزینه ها، همانطور که از نام آن مشخص است (Live)، گزینه ی کنونی پخش زنده اینستاگرام را فراهم می نماید در حالی که گزینه ی “Camera” جدید، تمام ویژگی های دیگر که در حال حاضر در دسترس هستند را شامل می شود. این بدان معنی است که بومرنگ، Superzoom، Focus، Rewind، و تمام گزینه های دیگر را می توان در این بخش پیدا کرد.

استوری اینستاگرام

در خصوص گزینه ی «Create» می توانیم بگوییم که کاربران را به اشتراک گذاری بدون نیاز به عکس یا ویدیو، تشویق خواهد کرد. این گزینه پس زمینه های رنگارنگ را پیشنهاد خواهد داد و شامل ویژگی هایی مانند Type و Archive، استیکرهای تعاملی مانند نظرسنجی ها و سوالات و … می باشد.

اینستاگرام در این خصوص تایید کرده است که رابط کاربری جدید و Modeهای مختلف ایجاد شده در آینده ای نزدیک در دسترس تمامی کاربران جهان قرار خواهد گرفت.

درخواست کمک های مالی با استیکرهای دونات !

با استفاده های استیکرهای جدی دونات می توانید به کمپین های کمک و خدمت رسانی بپیوندید. کاربران Instagram از امروز در ایالات متحده می توانند برای سازمان های غیر انتفاعی به سادگی با اضافه کردن یک برچسب به پست های خود کمک های نقدی جمع آوری کنند.

کاربران یک لیست از سازمان های غیر انتفاعی را ارائه می دهند که تا به امروز در عرصه ی خدمت رسانی فعال بوده و همراه با تعدادی دیگر از سازمان ها موسسه ای خیره را راه اندازی نموده اند و محبوبیت بالایی دارند. در صورتی که شما نمی توانید این قابلیت را پیدا کنید، یک نوار جستجو نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

پس از استوری کردن این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا با بالا کشیدن استوری هایشان به میزان کمکی که افراد نموده اند، دسترسی پیدا کنند. بر اساس گفته های اینستاگرام، کلیه ی مبلغ نمایش داده شده به طور کامل به موسسه ی خیریه ی انتخابی اهدا خواهد شد.

استوری اینستاگرام

به طور مستقیم خریدهای خود را از طریق اینستاگرام انجام دهید !

در طی یک یادداشت غیر مرتبط، اینستاگرام همچنین یک قابلیت جدید به نام Shopping را از سوی سازندگان معرفی نموده است. همانطور که از نام آن مشخص است، کاربران می توانند محصولات موردنظر خود را از تولیدکنندگان به طور مستقیم خریداری کنند. به منظور انجام این کار، کاربران اینستاگرام به سادگی باید بر روی یک پست ضربه بزنند و بر روی یکی از موارد برچسب گذاری شده در پست کلیک کنند. سپس به راحتی می توانند از طریق درگاه پرداخت درون برنامه ای، محصول موردنظرشان را سفارش دهند.

این قابلیت جدید از هفته ی آینده در دسترس کاربران قرار می گیرد اما در ابتدا محدود به گروه کوچکی از تولیدکنندگان محصول خواهد بود. اقلام برچسب دار تنها می توانند از سوی برندهای موجود که در نسخه ی بتای Checkout Instagram موجود می باشد، شرکت کنند. این برندها در حال حاضر شامل آدیداس، نایک، بوربری، پرادا، مایکل کورس، مک، کایلی لوازم آرایشی، H & M و Zara می باشد.

استوری اینستاگرام

بیشتر بخوانید

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

منبع: phonearena

درباره رزیتا اکبری زاده

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *