آغاز‌ به‌ کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم

آغاز‌ به‌ کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم

زبان آذری دومین و زبان کردی سومین زبان پرکاربرد در ایران شناخته می‌شوند. ماکسیم، نخستین سامانه‌ در ایران با امکان درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت، هم‌اکنون این امکان جدید را فراهم کرده است که هم‌وطنان آذری و کرد بتوانند به زبان خود از ۱۶۱۱ استفاده کنند.

سپیده مسعودی، مدیر مرکزتماس ماکسیم، در همین زمینه خاطرنشان کرد:

بعد از بررسی مداوم میزان درخواست خودرو در شهرهای مختلف و میانگین طول تماس‌های تلفنی، سرویس جدیدی راه‌اندازی کردیم که آذری‌زبانان و کردزبانان بتوانند در کمترین زمان، به زبان مادری خود با اپراتور صحبت و درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر مرکزتماس ماکسیم درادامه گفت:

به‌تازگی اپراتورهایی در مرکز تماس ماکسیم فعالیت می‌کنند که به زبان آذری و کردی مسلط‌اند. ساعات کاری این اپراتورها به‌گونه‌ای تنظیم شده ‌است که در تمام نوبت‌های کاری، چند اپراتور آذری‌زبان و کردزبان حضور دارند و درخواست سفر شهروندانی را ثبت می‌کنند که به این دو زبان صحبت می‌کنند. درخواست‌کنندگان به‌محض تماس با ۱۶۱۱ و تشخیص زبان، به اپراتور هم‌زبان خود وصل می‌شوند و می‌توانند به‌راحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.

ماکسیم

مسعودی از اضافه‌شدن اپراتورهایی با زبان ترکمنی و لهجه‌ی یزدی نیز در آینده‌ای نزدیک خبر داد. علاقه‌مندان به همکاری با مرکزتماس ماکسیم درصورت تسلط کافی به زبان‌های ترکمنی، آذری، کردی و لهجه‌ی یزدی می‌توانند به دفتر مرکزی ماکسیم در تهران مراجعه یا ازطریق سایت https://operator.taximaxim.ir/ ثبت‌نام کنند.

درباره محمد حسینی راد

چند سالی هست که در دنیای دیجیتال مشغول فعالیتم. کارشناسی ارشد نرم افزار خوندم و از اینکه دارم مطالب مرتبط با زمینه کاری خودم را انتشار می دهم بسیار خرسندم.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *