میزیتو؛ شبکه اجتماعی سازمانی، ابزار دورکاری، مدیریت آنلاین پروژه

میزیتو؛ شبکه اجتماعی سازمانی، ابزار دورکاری، مدیریت آنلاین پروژه

در وضعیت دورکاری، به‌دلیل افزایش اهمیت مدیریت کارها و همچنین نیازمندی به نظارت دقیق بر روند انجام وظایف، اساسا وابستگی به سرویس‌های غیربومی برای کارهای مهم و حیاتی مثل مدیریت پروژه و رهبری تیم، هزینه‌های بسیار بالا و بعضا جبران‌ناپذیری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته است. خصوصا درحال‌حاضر که با اقدامات محدود‌کننده سرویس‌های خارجی، اکثر حساب‌های کاربران ایرانی با تحریم مواجه شده‌ و شرکت‌های ایرانی با مشکلات مهمی برای کسب‌وکارشان روبه‌رو شده‌اند.

ما در میزیتو به‌عنوان یک محصول بومی و دانش‌بنیان، با افتخار پذیرای بیش از ۴۵۰۰ شرکت ایرانی هستیم که اتفاقا تعداد بسیار زیادی از آن‌ها در یک اقدام آینده‌نگرانه در ماه‌های گذشته فرایند مهاجرت از سرویس‌های خارجی به محصولات ایرانی باکیفیت را استارت زده بودند.

میزیتو به‌عنوان یکی از اولین سامانه‌های جامع مدیریت‌ کسب‌و‌کار و ابزار دورکاری، با درنظرگرفتن نیاز‌ها و الزامات مدیریتی برای صاحبان کسب‌وکار و رهبران تیم‌ها و همچنین ارائه یک محیط ساده و درعین‌حال کاربردی، سعی در تسهیل ارتباطات درون‌سازمانی و افزایش بهره‌وری مجموعه‌ها کرده است. هدف اصلی میزیتو، حذف روش‌های قدیمی و سنتی ارتباطات و ازبین‌بردن بروکراسی‌های بیهوده و همچنین چابک‌سازی فرآیندها جهت پیش‌برد سریع اهداف سازمانی است.

تجربه نشان داده است اگر بین افراد یک شرکت یا یک تیم به‌صورت مستقیم ابزارهای اختصاصی جهت ارتباط وجود داشته باشد، سرعت و راندمان کارها به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. ابزارهای مدیریت پروژه امروزه نه‌تنها برای دورکاری، بلکه برای تمامی کاربردهای سازمانی استفاده می‌شوند. درواقع، مدیریت سیستماتیک پروژه‌ها درحال‌حاضر، نیازی الزامی در همه‌ی کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

mizito-2

امکانات مدیریت پروژه و وظایف در سرویس میزیتو به‌عنوان یک نرم‌افزار دورکاری:

  • ایجاد وظیفه تکی یا گروهی
  • ثبت صورت جلسه فنی پروژه
  • نمایش کارهای هر شخص در پروژه به تفکیک هر فرد
  • نمایش کارهای دارای تأخیر، انجام شده، انجام نشده
  • گزارش آماری و نموداری از روند پیشرفت پروژه‌ها
  • ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع‌رسانی از پیام‌های دریافتی در نسخه‌های وب، اندروید و iOS
  • امکان ثبت گزارش و پرینت وظایف انجام شده در بازه‌های زمانی مختلف
  • ایجاد وظیفه تکرار شونده (روزانه، هفتگی، ماهانه، خاص)
  • امکان ارجاع و نمایش چرخه وظایف
  • ایجاد برچسب‌های مختلف روی هر وظیفه
  • امکان ارسال فایل، گفت‌وگو و چت در قالب هر وظیفه
  • ثبت گزراش و امکان ثبت درصد پیشرفت در وظایف
  • قابلیت مانیتورینگ هر پروژه به تفکیک اعضا و براساس وظایف انجام شده
  • قابلیت مانیتورینگ اعضای شرکت براساس تمامی فعالیت‌های ایشان در مجموعه
  • امکان ارتباط با افراد خارج از مجموعه (پیمانکاران، فریلنسرها و …)

و امکانات کاربردی دیگر

جهت حمایت از کسب‌و‌کارهای در حال توسعه و گروه‌های کاری نسخه ۵کاربره به‌رایگان ارائه شده است.

همین حالا رایگان ثبت نام کنید

درباره محمد حسینی راد

چند سالی هست که در دنیای دیجیتال مشغول فعالیتم. کارشناسی ارشد نرم افزار خوندم و از اینکه دارم مطالب مرتبط با زمینه کاری خودم را انتشار می دهم بسیار خرسندم.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *