بیشترین سهم از فروش ساعت های هوشمند در سال گذشته به اپل اختصاص داشت

بیشترین سهم از فروش ساعت های هوشمند در سال گذشته به اپل اختصاص داشت

برعکس بازار گوشی های هوشمند که در گذشته و حتی سال های اخیر که دچار کاهش ۰.۵ درصدی عرضه شد، آمار پوشیدنی هایی که در سال ۲۰۱۷ و همچنین در سه ماهه پایانی همین امسال راهی بازار شد، کمپانی اپل رکورد شکن بوده است. بر اساس گزارشات موسسه آماری IDC، در گذشت سه ماه پایانی ۲۰۱۷ مقدار عرضه پوشیدنی های هوشمند با رشد ۷.۷ درصدی از ۳۵.۲ میلیون به ۳۷.۹ میلیون دستگاه افزایش یافته است. از سوی دیگر جمعا ۱۱۵.۱ میلیون دیوایس در سال ۲۰۱۷ وارد بازار عرضه شده است که رشد چشمگیر ۱۰ درصدی را نسبت به ۱۰۴.۶ میلیون سال ۲۰۱۶ داشته است.

اطلاعات IDC این موضوع را که برای اولین بار در سه ماه گذشته پایانی ۲۰۱۷ اپل بیشترین سهم را در این بازار بدست آورده است. در بازه زمانی اکتبر الی دسامبر اپل نزدیک به ۸ میلیون اپل واچ سری ۳ را به بازار عرضه کرده است و دارای سهم ۲۱ درصدی از بازار بوده که این رقم از رشد ۵۸ درصدی ارائه اپل واچ نسبت به به سه ماهه پایانی ۲۰۱۶ را خبر می دهد و در آن زمان ۱۴.۴ درصد بازار را از آن اپل کرده بود.

اپل

بعد از اپل، شرکت فیت بیت در رتبه دوم قرار دارد که دارای ۵.۴ میلیون دستگاه ،سهمی ۱۴.۲ درصدی را از بازار دارد. و بعد از آن شیائومی با ۴.۹ میلیون دستگاه و هوآوی با ۱.۶ میلیون دستگاه دارای رتبه هایی به ترتیب سوم و چهارم هستند. و باید گفت که هوآوی ارایه محصولات پوشیدنی هوشمند خود را دو برابر کرده است و ۴.۳ درصد بازار این دیوایس ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. درسال کامل ۲۰۱۷ ، اپل ۱۷.۷ میلیون ساعت هوشمند را ارایه کرد که ۵۶ درصد نسبت به مجموعه دیوایس های این کمپانی در سال ۲۰۱۶ بیشتر است.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

درباره آریا پارسا

چند ساله که برنامه نویسی می کنم. به دنیای دیجیتال و وب بسیار علاقه مندم و سعی می کنم هر روز در دیجی وبی مطالب مفیدی را برای شما دوستان ارسال کنم.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *